WERK

KLANTSAFARI IN EIGEN GEMEENTE

Ga op Klantsafari!

     John Rietman
 

John Rietman, Proteion Thuis: “Ik vind jullie wijze van onderzoek gedegen en inhoudelijk van bijzondere kwaliteit. Met name de aanbevelingen. Deze zijn zeer concreet. De wijze van presentatie van de resultaten vind ik zeer origineel en verfrissend."

   
 


Maak kennis met 20 doelgroepen, o.a.:
- eenzame oudere
- thuiswonend gehandicapt kind
- jong dementerende
- cliënt sociale werkvoorziening
- dak- en thuisloze
- mantelzorger van partner met dementie
- maatje
- ouder met zorgintensief kind
- jongere met woonbegeleiding
- cliënt dagbesteding
- ervaringsdeskundige
- cliënt jeugdzorg
- vrijwilliger
- cliënt reïntegratie
- cliënt schuldsanering
- zelfstandig wonende gehandicapte

Van burgers zelf horen hoe zij denken over de transities awbz, jeugdzorg en inkomen? Maak dan werk van een avontuurlijke belevenis voor beleidsmakers: een Klantsafari in eigen gemeente. Beleef de kracht van een persoonlijke ontmoeting met kwetsbare burgers.

Reëlle gelooft in de kracht van het menselijk contact. Wanneer mensen elkaar in de ogen kijken, met aandacht naar elkaar luisteren en van elkaar leren, gebeurt er iets bijzonders.

ERVARING RIJKER
Laat tien beleidsmakers kennis maken met twintig kwetsbare burgers. Ga bij hen thuis op bezoek en hoor zelf hoe zij denken over eigen regie, inzet van hun eigen netwerk en ondersteuning vanuit gemeente. Een verrijking voor de gemeenteraadsleden en beleidsmedewerkers van afdelingen Zorg en Welzijn, Sociale Zaken en Inkomen. En zeker voor de burgers.

Met een klantsafari krijg je veel waardevols terug, want hetJoop

  1. maakt tijd en aandacht voor de burger zichtbaar
  2. geeft inzichten in de belevingswereld van kwetsbare burgers
  3. heeft blijvend leereffect in de houding tegenover burgers en de dagelijkse werkzaamheden
  4. legt verbindingen tussen beleidsmakers en burgers


WIE GAAT ER MEE?
Reëlle neemt jullie graag mee op Klantsafari. Zij stelt het dagprogramma op, zorgt voor de matches tussen burgers en beleidsmakers en zorgt voor instructies en vragenlijsten. Op één dag worden twintig burgers thuis bezocht en levenslessen bij burgers opgehaald. De dag wordt afgesloten met een gezamenlijke bijeenkomst waarin Reëlle de eerste bevindingen presenteert en beleidsmakers hun nieuwe inzichten met elkaar delen en de nodige vervolgstappen definiëren.

ZET EEN EERSTE STAP
MariekeVraag jij vrijblijvend een prijsopgave bij Reëlle voor ondersteuning? Bel Marieke (040) 2075 295 of gebruik het contactformulier. Dan kan zij verder met het creëren van kansen voor professionals met een beperking!

REËLLE TWITTERT
VOLG REËLLE